Microsoft Bluetooth problem
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-02-06 17:56

Jeg har lige købt et "Microsoft Optical Desktop Elite for bluetooth"
tastatur og mus til datteren.

(http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=033)

Men jeg kan ikke få det til at virke. Den detekterer bluetooth usb donglen,
finder driveren og sætter den op i "enhedshåndtering" med to underpunkter.
Det ser OK ud.

Men ifølge vejledningen skulle der så komme et "bluetooth ikon" i
kontrolpanelet (hvor man skal add'e enhederne) men det gør der ikke hos os.

Har I oplevet det ?? Ide'er ??

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 11-02-06 19:32

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand.de(nej, det skal selvfølgelig
være med K da jeg er dansker)> wrote in

> Men ifølge vejledningen skulle der så komme et "bluetooth ikon" i
> kontrolpanelet (hvor man skal add'e enhederne) men det gør der ikke
> hos os.
>
> Har I oplevet det ?? Ide'er ??

Hvis du kører XP så er der først understøttelse for Bluetooth efter at
service pack 2 er installeret. Hvis ikke du har sp2 installeret så må du
finde en anden driver til bluetooth - der er sikkert en på cd'en.

Hvis du har sp2 installeret så ved jeg ikke hvorfor bluetooth ikonet ikke
dukker op. :)

/flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-02-06 19:58

Jeg kører SP2.

Irriterende....

Bjarke

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 15-02-06 21:30

Nu har jeg sat det på min egen PC'er der kører samme WinXP version, bare i
UK version istedet for dansk. Der virkede det i første hug. Men om det
skyldes sproget på winxp eller hardware ved jeg ikke.

Please help !! Har alle I der har købt dette dejlige "klaver" bare fået det
til at virke i første hug ??

Bjarke