DVD optager med harddisk
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 17:04

Er der nogen der har forsøgt at sætte en større harddisk i sådan een...

Jeg tænkte på at købe en med en lille harddisk og så selv smide en stor i -
men kan det overhoved lade sig gøre ?

Hvordan er den formateret ? Hvilket filformat kører den ?

Fra : Åge

Dato : 10-02-06 17:26

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
i -
> men kan det overhoved lade sig gøre ?
>
> Hvordan er den formateret ? Hvilket filformat kører den ?

Er du jyde?

Fra : MN

Dato : 10-02-06 18:55

"Åge" <Klogesen@åge.dk> wrote in message

> "Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse

> i -

> Er du jyde?

Hvad har det med sagen at gøre?

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 19:10

> Er du jyde?

Ja da - og for det er jeg yderst taknemlig

Nå, men det er du åbenbart ikke, så ´hør´ godt efter her:

En dvd-optager med en 80 Gb harddisk koster 3000.- kr.
Samme optager med en 160 Gb harddisk koster 4000.- kr.

Forskellen på løse harddiske (80 og 160) hos min lokale edb-pusher er 150
kr.

Altså kan du købe den til 3000 kr. og en 160 Gb harddisk til 600 (i alt 3600
kr. - ja, jeg må jo hellere stave det for dig)...

Derved sparer du 400 kr. og har en 80 Gb harddisk som du kan genbruge et
andet sted

Hvis du ikke kan forstå det, er du en idiot !

Med venlig hilsen

Palle Johansen

Fra : Åge

Dato : 11-02-06 01:39

> [...]
> andet sted
>
> Hvis du ikke kan forstå det, er du en idiot !

Nå. Du tror vel også, at din Fiat 127 bliver til en Fiat 128, fordi du
sætter en 128-motor i. Og så har du en 127-motor i reserve. Ha.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 14:55

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse

> Nå. Du tror vel også, at din Fiat 127 bliver til en Fiat 128, fordi du
> sætter en 128-motor i. Og så har du en 127-motor i reserve. Ha.

Din evne til at resonere er yderst besynderlig...

Hvordan det er lykkedes dig at dreje en debat om DVD over til at omhandle en
Fiat er der vist ingen andre end dig der forstår...

Du er sikkert en idiot

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 02:17

Det var dog en bizar måde at opføre sig på! Og så forventer du hjælp her fra
gruppen? Der er vel ingen grund til at kalde folk for idioter - det siger
vel mest om dig selv!

Du kunne forresten starte med at angive hvilket mærke du havde i tankerne -
det gør givet en forskel. Eksempelvis fås KISS DP-558 med både 80 GB og 200
GB harddisk, men de har samtidig forskellig software (firmware) - så det er
ikke gjort bare med at bytte harddisken. Iøvrigt kører de på LINUX.

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 11:09

"Drus" <drusATmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det var dog en bizar måde at opføre sig på! Og så forventer du hjælp her
> fra gruppen? Der er vel ingen grund til at kalde folk for idioter - det
> siger vel mest om dig selv!

Prøv du lige at læse tråden igen igen - og prøv så lige at lægge mærke til
rækkefølgen i, hvem der siger hvad...

Jeg starter - og Åge svarer/spørger off topic... Og jeg synes stadig, at
han er en idiot

- og hvis du at det Åge laver i gruppen er i orden, men at mine svar til Åge
er bizare - ja, så ryger du også ind under den gruppe, som jeg kalder
idioter !

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-02-06 23:23

Palle Johansen wrote:

> - og hvis du at det Åge laver i gruppen er i orden, men at mine svar
> til Åge er bizare - ja, så ryger du også ind under den gruppe, som
> jeg kalder idioter !

Små slag Palle. Godt nok synes jeg at Åges opførsel er mærkelig, men
pas nu på at sympatien stadig bliver på din side.

mvh
Henning

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-02-06 23:24

Den 10.02.2006 kl. 17:04:26 skrev Palle Johansen <invalid>:

> [...]
> i -
> men kan det overhoved lade sig gøre ?
> Hvordan er den formateret ? Hvilket filformat kører den ?

Den rigtige gruppe er
dk.teknik.dvd

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Basil

Dato : 10-02-06 23:28

Anders Pedersen skrev d. 10-02-2006 i meddelelse
<op.s4r263fxk69jru@anders>:

> Den rigtige gruppe er
> dk.teknik.dvd

Nogen optagere kan der skiftes i, nogen kan der ikke umiddelbart
skiftes i.
Som skrevet, kig på D.T.D. eller www.recordere.dk
Kai