Problem med skærmswitch
Fra : kris3842

Dato : 10-02-06 14:42

Hej,

Har lige været ude og investere i en kvm-switch, der skal bruges
sammen med mine pc'ere (1 windows xp home og 1 linux), og så er det at
det begynder at blive morsomt....

Det der sker, når det går galt. Jeg skifter til Fedora Project 4
(freeware styresystems udgave af Red Hat), der ikke kan finde musen
(hvilket ikke gør noget), men herefter kan jeg ikke længere switche
tilbage til den anden pc, der kører Windows XP Home edition - ganske
enkelt, der vil ikke skifte eller lyse/blinke i den røde indikatorer
på switchen - det vil med andre ord sige, at jeg kan ikke bruge den
anden pc, hvis musen ikke virker i Fedora eller hvad? Eller er der
noget helt andet galt???

Kan nogen hjælpe???

mvh

kris3842

Fra : lilleput

Dato : 10-02-06 22:12

On 10 Feb 2006 05:41:41 -0800, "kris3842" <gje@schultz.dk> wrote:

>Hej,
>
>Har lige været ude og investere i en kvm-switch, der skal bruges
>sammen med mine pc'ere (1 windows xp home og 1 linux), og så er det at
>det begynder at blive morsomt....

1: hvilken kvm ... jeg sitter på en tk-801R trend 8 port ( som
øvrigt er skiftet 2 gange pga slid/defekt )

2: Gå kablerne igennem , har du ordentlige kabler .... dyre =
ordentlige.

3: bedste gæt efter beskrivelsen : Den er simpelthen defekt

Jeg har godt nok ikke kørt fedora .-) men så skulle red hat have
ændret sig enormt siden de gik kommerciel.

Hvis dine pc'er bliver hysteriske hvis du trækker musen ud og sætter
den i igen ... så har du et system der ikke kan køre med kvm. Porten
understøtter simpelthen ikke den situation.

Meget gamle pc'er kunne have et problem, sammen med
win xxx , os2 ...

Erik