keyboard
Fra : casper

Dato : 09-02-06 22:34

hej

mit tastatur blev ramt af cola idag....jeg har derfor renset det, men nu
virker det halvt om halvt. dvs..

når jeg trykker på en tast siger pc bare en kliklyd og så sker der ik mere-
har prøvet at reboote og ved xp-login virker det fint, men så snart mn
så er logged ind siger den bare klik igen....

nogen råd?

winxp handikap keyboard er irriterende....

Fra : Max

Dato : 09-02-06 22:48

Hej

> nogen råd?

Smid det ud og køb et nyt.

Mvh Max

Fra : casper

Dato : 09-02-06 22:47

Max wrote:
> Hej

> Smid det ud og køb et nyt.
>
> Mvh Max

det virker jo ved login....

Fra : casper

Dato : 09-02-06 23:09

casper wrote:

> det virker jo ved login....

hey.
har prøvet at koble tastaturet til min laptop og der virkede
100%....hvad kan fejlen ved min pc så være?

Fra : Henning

Dato : 09-02-06 23:17

On Thu, 09 Feb 2006 22:33:39 +0100, casper
<casperDELETE@THISman-utdNOW.dk> wrote:

> [...]
>har prøvet at reboote og ved xp-login virker det fint, men så snart mn
>så er logged ind siger den bare klik igen....

Check om handicap-hjælp er blevet slået til.

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : casper

Dato : 09-02-06 23:19

Henning wrote:

> Check om handicap-hjælp er blevet slået til.
>

> --
> Henning
> hsb(at)image.dk

hvor

Fra : Henning

Dato : 10-02-06 07:36

On Thu, 09 Feb 2006 23:19:03 +0100, casper

I kontrolpanelet.

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : casper

Dato : 10-02-06 12:16

Henning wrote:
<klip>

> I kontrolpanelet.
>

> --
> Henning
> hsb(at)image.dk

Mange tak! nu virker det perfekt!

Fra : EXIT

Dato : 10-02-06 07:12

Det er en typisk 40 Fejl (40 cm fra skærmen)
mit råd nyt keyboard