Dell i bilen.
Fra : P&H

Dato : 08-02-06 16:29

Hej
Jeg søger en 12V bil adapter til min Dell Latitude D505, jeg har fundet
forskellige på nette men er ikke klar over om stikket passer, så har du selv
en eller ved noget om det kom lige med et par ord.

Tusinde tak
Per.

Fra : kimila

Dato : 08-02-06 17:07

> [...]
> selv
> en eller ved noget om det kom lige med et par ord.

Kik her.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=656727256&n=1199147588

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : P&H

Dato : 08-02-06 21:23

OK og tak, men jeg havde nu mere tænkt på en der lavede 12V dc om til 19,5V
dc, men jeg kan se der at en 220V konverter er noget billigere

Per

Fra : Steen Larsen

Dato : 08-02-06 21:35

In news:43ea532b$0$2420$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
P&H <qwenr.halne@ofir.dk(fjern qwe)> typed:
> OK og tak, men jeg havde nu mere tænkt på en der lavede 12V dc om til
> 19,5V dc, men jeg kan se der at en 220V konverter er noget billigere

Hej Per

Er det ikke dette du søger?
http://www.thansen.dk/products.asp?c=656886156&n=593816383

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Hauge

Dato : 08-02-06 22:14

Hej
Steen Larsen wrote:
> Er det ikke dette du søger?
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=656886156&n=593816383

Som, også i en 5 amp version, koster 148 kr. i Aldi, dem der har nogle
tilbage.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060208211349@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-02-06 21:35

P&H wrote:
> Jeg søger en 12V bil adapter til min Dell Latitude D505

Dells er her:
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=450-10681&category_id=5493&brandid=56

--
Mvh.