Firewire Bridge Jumper Settings
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 08-02-06 09:57

Hej, jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde
ud af funktionen af de tre jumpers som sidder på printkortet i en
ekstern firewire kasse, som indtil videre huser en gammel cd-brænder.

Info om enheden:
Producent: One Technologies, Product: 0004048 CDRW 16x10x40x fw, s/n: #
1614218

På printet findes der følgende chips:
Hovedchip: LSI, Symbios, SYM13FW500

Derudover sidder der er to andre større chips:
Lucent FW802 06
SST MPF 39VF010

Som sagt sidder der også 3 jumpers (JP1, JP2, JP3), som må forventes at
have en eller anden funktionalitet, men hvilken?

De Bedste Hilsener ~ Jørgen

Ps. Har postet det samme til dk.edb.hardware.drev for et par dage siden
og har endnu ikke fået svar. Jeg håber ikke jeg bryder etiketten.