Hvor finder jeg en færdigbygget PC med ISA~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-02-06 07:42

Hey...

Sidder med nogle ISA indstikskort som jeg gerne vil have monteret i en ny PC
med en fornuftig bestykning.

Nogle bud på hvor jeg finder sådan en ?

Mvh

Kim

Fra : skibber

Dato : 08-02-06 09:36

On 08-02-2006 07:41:39, "Kim Jørgensen" wrote:

Prøv her
http://www.danbit.dk/
de gør stadig i ISA slot

Fra : Nick

Dato : 08-02-06 18:28

"skibber" <skibber@notmail.com> skrev i en meddelelse
> On 08-02-2006 07:41:39, "Kim Jørgensen" wrote:
> Prøv her
> http://www.danbit.dk/
> de gør stadig i ISA slot

Jeps, men man må ikke tro at vores bundkort eller passive backplanes til
CPU-kort er at sammenligne med "normale" bundkort med et par ISA-slots i.
Det er industrielt udstyr, dvs. at det f.eks. kan tåle højere temperaturer
og har langt strengere krav til burn-in tests m.v.

Husk, at man skal købe produkter som et firma, hvis man skal handle hos os.

/Nick

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-02-06 19:00

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Det er industrielt udstyr, dvs. at det f.eks. kan tåle højere temperaturer
> og har langt strengere krav til burn-in tests m.v.

Hey Nick, havde en god snak med en af dine kollegaer idag, og har nok fundet
en løsning hos jer

> Husk, at man skal købe produkter som et firma, hvis man skal handle hos
> os.

Det bliver det også

Mvh

Kim

Fra : Nick

Dato : 08-02-06 19:49

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> "Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> wrote in message
> Hey Nick, havde en god snak med en af dine kollegaer idag, og har nok
> fundet en løsning hos jer

Super! Og du skriver bare, hvis du får brug for hjælp til at tackle
salgsdrengene

/Nick

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-02-06 22:10

> Super! Og du skriver bare, hvis du får brug for hjælp til at tackle
> salgsdrengene

Jeg må tilstå at det tror jeg på ingen måde bliver nødvendigt, jeg fik fat i
en af dine kvindelige kollegaer som var noget af det skarpeste jeg længe har
snakket med, jeg sad sgu og følte mig hægtet af.

Er klar over at dette ikke burde være sådan i disse kønsmodne tider, men jeg
sgu imponeret

Så thumps up til jer

Hygge

Kim

Fra : Nick

Dato : 08-02-06 23:38

> Jeg må tilstå at det tror jeg på ingen måde bliver nødvendigt, jeg fik fat
> i en af dine kvindelige kollegaer som var noget af det skarpeste jeg længe
> har snakket med, jeg sad sgu og følte mig hægtet af.

Hæ, det er sjovt at høre. Tak!

/Nick

Fra : skibber

Dato : 09-02-06 10:29

On 08-02-2006 18:28:22, "Nick" wrote:
> [...]
>og har langt strengere krav til burn-in tests m.v.
>
>Husk, at man skal købe produkter som et firma, hvis man skal handle hos os.

Hej Nick.

Hils kisten fra fredi

Fra : Ole Stigaard

Dato : 08-02-06 11:18

Wed, 08 Feb 2006 07:41:39 +0100, Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> skrev:

> Hey...
>
> Sidder med nogle ISA indstikskort som jeg gerne vil have monteret i en
> [...]

Der er mange industri PC'er, som stadig er bygget med ISA-slots. Ring lidt
rundt, og regn med at prisen bliver væsentligt højere end for en
tilsvarende maskine med PCI-slots.
Til gengæld vil du så nok få redundant strømforsyning, stænktæt kabinet og
andre lækkerier med i prisen

Ole

Fra : Esben

Dato : 08-02-06 17:35

> Hey...
>
> Sidder med nogle ISA indstikskort som jeg gerne vil have monteret i en ny
> PC med en fornuftig bestykning.
>
> Nogle bud på hvor jeg finder sådan en ?

www.blue-line.dk er også en mulighed.

Hvis du kan bruge brugt og billigt, så er et Asus P2B med en Celeron
13-1500Mhz en mulighed.

--
Esben

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 08-02-06 18:07

ahhhhhh... det var surt.... Jeg har for 3 dage siden smidt nogle bundkort og
samlet Pc'er med ISA ud....

--
De Venligste Hilsner
Ulrik Martinsson