For lige at vende tilbage til Epson CX3200
Fra : Henning Lund

Dato : 07-02-06 18:55

Som jeg skrev om i en anden tråd, problemet var at printeren ind imellem
kun printede ca 1 cm ud på et A4 ark, hvor efter den spyttede 10 stykker
papir ud med mærkelig krims krams på, så har jeg opdaget at problemet
bliver væk hvis jeg ikke laver noget andet med maskinen samtidig med
udskriften. Hvis jeg udpakker nogle rar filer eller f.eks brænder en cd
eller dvd samtidigt med jeg printer, så går det galt med det samme.
Hvad kan det skyldes? Det har ikke været et problem før her i sidste
uge, er det noget hardware der er ved at være træt?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg