Hjælp! Afspiln. af dvd hakker!
Fra : Nicolai

Dato : 05-02-06 19:14

Hejsa! Har installeret Samsung-DVD-brænderdrev, fra Kvickly, med tilhørende
Nero-Express 6.
Eft.følgende afspilning af DVD, var meget lys, og hakkede, men pludselig
idag kørte den fint. Normal lys, og glidende billede og lyd. Altså MÅ pc'en
kunne klare den!? Desværre kørte den kun fint èn gang. Så tilbage til
udgangspunktet..ØV!!! Hvad gør jeg? Hilsen en håbefuld begynder.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-02-06 19:57

Nicolai skrev:

> Hejsa! Har installeret Samsung-DVD-brænderdrev, fra Kvickly, med
> tilhørende Nero-Express 6.

Kunne man ikke lokke dig til at læse:
<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html> ?

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : EXIT

Dato : 05-02-06 23:10

prøv at opdat. nero 6
det kan også vær de skiver du bruger det kan være 117 andre ting
men prøv at opdat + opdat aspi drv. de ligger også på nero's hjemme side