Ny com. 5000 max..
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 05-02-06 11:27

Hej

Jeg skal snart til at have mig en ny computer, men jeg må med skam indrømme
at jeg for længst er sat bagud af dansen, hvad nyt hardware angår. Jeg aner
ikke hvad der er hot og hvad der er not..

Jeg skal bruge...

Nyt bundkort, med LAN evt. wireless men uden grafik og lyd.
CPU, Pentium >2,8 Ghz
Grafik kort.
og ram, min. 1 GB

Maskinen skal hovedsaglig bruges til spil og internet..

Hvad skal jeg købe..?

håber i kan hjælpe..

MVH

Morten