k8nf4g-sata2
Fra : Claus

Dato : 03-02-06 21:19

Hej.

Jeg har netop skiftet til dette bundkort, men jeg kan ikke starte det.
Det tager ikke strøm.
Det skyldet jo nok en ledning der enten mangler eller er sat forkert.
Er der en der kan fortælle mig hvad de ledninger hedder der sørger for
at bundkortet tager strøm fra strømforsygningen?
evt andre fejlmuligheder.

Venlig hilsen Claus

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 03-02-06 21:30

Dette bundkort har brug for to slags strøm forsyning, den ene er det
standart ATX og det andet er et lille stik med 4 connectore... Har du PSU
der understøtter begge stik?

Ulrik Martinsson

Fra : Claus

Dato : 03-02-06 21:39

Ulrik Martinsson wrote:
> Dette bundkort har brug for to slags strøm forsyning, den ene er det
> standart ATX og det andet er et lille stik med 4 connectore... Har du PSU
> der understøtter begge stik?

Ja, det har jeg, de er sat i.

Men der er også nogle ganske små kontakter, pled reset hddled m.m.

Er det ikke en af dem der skal sættes korrekt for at kortet trækker strøm?

mvh Claus

Fra : Ulrik Martinsson

Dato : 03-02-06 21:46

Den eneste der er vigtig er power switchen, de andre kan du sætte i
bagefter, der skulle meget gerne stå i instruktion bog hvordan de skal
sidde, din computer kan sagtens køre uden hdd led og power led... det er
bare lamper, men powersitchen..den skal sidde i før at du kan tænde den.