Canon Pixma 4000, Blæk
Fra : Henrik

Dato : 01-02-06 20:34

Hej

Når printeren kommer med en meddelse om at blæk patroner er ved at være
tomme, hvor meget er der så tilbage i patronen?
Kommer der en meddelse om at nu er patronen tom?

Henrik

Fra : Max

Dato : 01-02-06 20:42

Hej Henrik

> Når printeren kommer med en meddelse om at blæk patroner er ved at
> være tomme, hvor meget er der så tilbage i patronen?

Løft beholderen ud og kik efter hvor meget der er tilbage.

> Kommer der en meddelse om at nu er patronen tom?

Ja der kommer også sådan en meddelelse.

Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 01-02-06 20:38

Henrik wrote:
> Hej
>
> Når printeren kommer med en meddelse om at blæk patroner er ved at
> være tomme, hvor meget er der så tilbage i patronen?
> Kommer der en meddelse om at nu er patronen tom?

Det gør den. Der er faktisk ret mange sider tilbage, så den første melding
om lav blækstand betyder, at du én af dagene bør købe en ny blæktank.

Hans

Fra : Henrik

Dato : 01-02-06 21:19

Hejsa

Takker for svarene.
Imellemtiden er printeren løbet tør så nu har jeg selv set hvad den skriver.

Henrik