Andet multimedie
bentjuul 3670
program til tegning
Fra : kresten

Dato : 05-03-06 22:23

Mangler et program til at tegne simple figurer til en lærebog.

Det skal kunne mere end "microsoft paint", men ikke tage en krig at sætte
sig ind i. Gerne et program med masser af præ-lavede figurer såsom pile og
pinde mennesker, men samtidigt mulighed for at tegne frihånd uden at det
ligner en to-års værk.

Findes et sådan program og gerne et link.

På forhånd tak.

Mvh. Kresten

Fra : steen

Dato : 06-03-06 09:49

> Findes et sådan program og gerne et link.
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh. Kresten

Prøv GIMP, som kan downloades her: http://gimp.org/downloads/

Programmet er et Photoshop lign. program med mange features.

Held og lykke
Steen

--
links for photoshop entutiaster
http://www.gral.dk

Fra : kresten

Dato : 06-03-06 16:54

tak skal du have, jeg vil prøve det af og se om det er noget for mig.
Mvh. Kresten