Andet multimedie
bentjuul 3670
Skærm recorder
Fra : sk@ndersen

Dato : 23-02-06 16:45

Kære NG

Hvor kan jeg downloade en god SKÆRM RECORDER - gerne freeware.
Jeg skal bruge det til at lave en kort instruktion, formatet er ok hvis det
er AVI eller WMV eller lign.

/Søren

Fra : TSC

Dato : 23-02-06 18:20

> Hvor kan jeg downloade en god SKÆRM RECORDER - gerne freeware.

Prøv Microsoft Media Encoder - den er gratis.-..

Stub

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-02-06 19:59

sk@ndersen wrote:

> Hvor kan jeg downloade en god SKÆRM RECORDER - gerne freeware.
> Jeg skal bruge det til at lave en kort instruktion, formatet er ok hvis det
> er AVI eller WMV eller lign.

Ta' et kik på Wink.
http://www.debugmode.com/wink/

--
Mvh. Lars

Fra : steen

Dato : 24-02-06 12:06

> Hvor kan jeg downloade en god SKÆRM RECORDER - gerne freeware.
> Jeg skal bruge det til at lave en kort instruktion, formatet er ok hvis
> [...]

Check lige dette program. Det er kanon og freeware.

Held og lykke
Steen

--
links for photoshop entutiaster
http://www.gral.dk

Fra : steen

Dato : 24-02-06 12:10

> Check lige dette program. Det er kanon og freeware.
>
> Held og lykke
> Steen
HOVSA !!!!

Glemte lige linket:
http://www.brothersoft.com/Multimedia_Graphics_Screen_Capture_CamStudio_3944.html

Held og lykke
Steen

Fra : sk@ndersen

Dato : 24-02-06 23:17

1000 tak alle samme, det var lige hvad jeg havde brug for.

/Søren