Replikering af to MSSQL Databaser
Fra : Peter

Dato : 02-03-06 08:47

Hej

Jeg har 2 lokationer som har en MSSQL server.
Da den geografiske afstand er rimelig stor og forbindelsen til fjern
lokationen er lidt langsom, ville jeg lave en database i begge servere
som skulle replikere.

Problemet er at det skal ske "on the fly" eller som asynkron.

Vi sidder i begge lokationer og arbejder i databasen. Så der skal ikke
kunne blive id fejl eller lign.

Er det muligt og hvordan?

Mvh.
Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-03-06 16:05

Peter wrote:

> [...]
>
> Problemet er at det skal ske "on the fly" eller som asynkron.
>
> Vi sidder i begge lokationer og arbejder i databasen. Så der skal ikke

Du skal have fat i noget ala det her:
http://www.databasejournal.com/features/mssql/article.php/1438231

Du skal have fat i min mssql 2000 standard på begge lokationer

- Peter