min mysql server understøtter ikke dynaset~
Fra : hygum

Dato : 19-02-06 10:00

Jeg har label-programmet "Design Pro" for Avery labels. Med det prøver
jeg at forbinde via ODBC til min mysql-database, der ligger eksternt.
Jeg kan godt få listen over tabeller, men når jeg vælger en af dem,
skriver Design Pro, at "ODBC-driveren understøtter ikke dynasæt."

Er det Design Pro eller mysql-ODBC-driveren, der er noget galt med?
Hvad kan jeg gøre?

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-02-06 11:50

On 19 Feb 2006 01:00:18 -0800, "hygum" <thomashygum@gmail.com> wrote:

> [...]
>skriver Design Pro, at "ODBC-driveren understøtter ikke dynasæt."
>
>Er det Design Pro eller mysql-ODBC-driveren, der er noget galt med?

Umiddelbart ville jeg mistænke ODBC-driveren for at mangle den
funktionalitet som DesignPro har brug for.

>Hvad kan jeg gøre?

Hvilken version af mysql-ODBC-driveren bruger du? Måske der er en nyere
som virker?

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : hygum

Dato : 19-02-06 16:00

det har jeg tænkt på, men det er ikke godt nok, for jeg vil have
"live" adgangen til serveren, ikke noget med manuelt downloadede filer.

Fra : hygum

Dato : 19-02-06 16:01

Den nyeste tror jeg: 3.51.12