forskel på MySQL 4.0 og 4.1
Fra : Leonard

Dato : 15-02-06 16:52

Er der betydningsfulde forskelle på MySQL 4.0.24 og 4.1.18 ?

Jeg har en server 'ude i byen' med 4.0.24 på og derfor ville jeg gerne
have samme version på min hjemmeserver, så jeg er sikker på at tingene
fungerer ens når jeg udvikler hjemme og senere flytter det hele 'ud i
byen'.

Men jeg kan kun finde en 4.1.18 på mysql.com og der er jo ikke meget
ved det, hvis den er anderledes end 4.0.24

Ligenu har jeg 3.23.58 på min hjemmeserver, men den kan jo intet af
det med fulltext-søgningen

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Leonard

Dato : 15-02-06 17:35

Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Men jeg kan kun finde en 4.1.18 på mysql.com og der er jo ikke meget
>ved det, hvis den er anderledes end 4.0.24

Nå, fandt en 4.0.24 og installerede den, det ser ud til at virke, nu
er der bare 5 broken dependicies i min linux, men det er nok en anden
gruppe.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/