Kirsten Marie Laursdatter
Fra : judith mortensen

Dato : 05-03-06 15:02

Hej Gruppe,
Skulle der mon være én blandt gruppen der kunne hjælpe mig med nogle
informationer?. Jeg søger dødsdatoen for Kirsten Marie Laursdatter. Der er
det problem at hendes fornavn samt efternavn kan staves på mange måder. Det
sidste jeg har er fra FT 1870 Bøvling sogn, Ringkøbing amt, hun bor som enke
hos sin søn Søren Nielsen, alder 69. Da han og hans familie er at finde i
Holstebro Købstad FT 1880 er hun ikke med. Er der nogen der kan komme med
ider til hvordan og hvor jeg mon kan finde hende. Er der andre veje end
slave metoden ved at gå samtlige sogne igennem. Hun har 5 børn, jeg har
fundet de 3 og fortsætter jagten på de sidste 2.
med venlig hilsen
Judith Mortensen

Fra : Hans Poulsen

Dato : 06-03-06 14:38

"judith mortensen" <judith@mortensenvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> veje end slave metoden ved at gå samtlige sogne igennem. Hun har 5 børn,
> jeg har fundet de 3 og fortsætter jagten på de sidste 2.

Hej Judith

Har du prøvet at gå dødsfald igennem i kirkebogen for nabosognet Flynder?
Min Galsgaard-familie i Bøvling sogn fik en del af deres kirkelige
handlinger udført i Flynder.

Venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 19:26

> "judith mortensen" <judith@mortensenvvs.dk> skrev i en meddelelse

Der er

Jeg kan forestille mig at hun måske er død før familien flyttede til
Holstebro. Konen var jo en bedaget dame og var måske ikke meget for at
flytte eller blive flyttet. Har du kigget i tilgangslister for
Holstebro? og afgangslister for Bøvling. Findes der et skifte efter hende?

mvh Leif Bærtelsen