HP Deskjet 930C
Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-06-01 12:41

Hej

Jeg har fået et ret stort problem med min HP Deskjet 930C printer. Jeg
bruger den under Windows 2000UK SP2 og har installeret de nyeste
printerdrivere fra HP men det er næsten umuligt at få printeren til at
udskrive ofte er jeg nødt til at hive elstikket ud af kontakten en
eller flere gange for at få overbevist printeren om, at den skal
udskrive, men det er desværre langt fra hver gang dette virker.

Er der nogen, der har en ide til, hvad problemet kan være?

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk