Kan man købe byggemand Bob stof
Fra : René Hansen

Dato : 05-03-06 01:51

Hej forældre
Jeg mangler lidt stof til min søns nye værelse. Han er tosset med byggemand
Bob. Jeg tænkte om man kunne få gardiner og stof i meterbane nogen steder.

God weekend

mvh René Hansen

Fra : Nick

Dato : 06-03-06 18:02

"René Hansen" <bif@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler lidt stof til min søns nye værelse. Han er tosset med
> byggemand Bob. Jeg tænkte om man kunne få gardiner og stof i meterbane
> nogen steder.

Gå til kilden. Du googler produktionsselskabet i England, spørger dem hvem
der har rettighederne til stof med tryk på, spørger så dem hvem der
distribuerer/forhandler stoffet i DK. Det er egentlig nok nemmest at ringe
til dem.

/Nick

Fra : Cecilie Grønbech

Dato : 06-03-06 21:46

Prøv i jysk sengetøjslager, de har tit sådan noget..
Cecilie

Fra : Stefanie

Dato : 07-03-06 13:31

"René Hansen" <bif@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
byggemand
> Bob. Jeg tænkte om man kunne få gardiner og stof i meterbane nogen steder.

Hvad med den der - hvad er det den hedder - Peters resthal eller sådan noget
hed den engang. Nu hedder den vidst stof og stil, den ligger både på
Sjælland og i Jylland, de har alverdens stof! Ring evt og spørg inden du
kører, hvis du har lang vej til en af dem.

Mvh. Stefanie