Lydsignal ved hentet side
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-03-06 16:30

Hej alle

Det her er en anbefaling.

Jeg har tidligere haft Opera til at give lyd når en side var
hentet færdig, og nu har jeg sat det op igen. Det giver fire
fordele:

1. Man bliver klar over om siden er færdig selv om man har travlt
med at kikke på dens indhold.
2. Man opdager straks hvis det er en frameside fordi lyden så
kommer flere gange.
3. Man får en kvittering når en genhentning er færdig (det ses
måske ikke umiddelbart).
4. Hvis man benytter Windowslyden "Whoosh", får man ikke det helt
store chok selv om man lige har afspillet en film og har glemt at
skrue ned igen.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-03-06 16:43

Den 04-03-06 16.29 skrev Bertel Lund Hansen følgende:

> Det her er en anbefaling.
> Jeg har tidligere haft Opera til at give lyd når en side var
> hentet færdig

Hm, umiddelbart vil jeg rangere brugbarheden på linje med kliklyden i
IE. Men ok, smag og behag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-03-06 17:57

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Jeg har tidligere haft Opera til at give lyd når en side var
>hentet færdig, og nu har jeg sat det op igen.

Det virker noget voldsomt, IMHO. Jeg kører selv med lydpåmindelse
ved fuldført filoverførsel, når jeg ellers husker at få det sat op.
Filoverførsel kan tage lang tid og du er ikke nødvendigvis ved
computeren til at bemærke "popop-notitsen".

--
What is life, except excuse for death,

http://my.opera.com/community/customize/widgets/?show=new