Killinger trampes ihjel
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-03-06 14:17

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,787386,00.html

Advarsel, stærke og meget ubehagelige billeder.

Den nye trend i Kina er åbenbart at smukke, velklædte kvinder kæler
med kattekillinger, hvorefter de tramper dem ihjel med stilethæle.

Gid Kina kunne lære at behandle dyr ordentligt.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-03-06 15:22

Hmm det "nummer" behøver man ikke at tage til Kina for, i 2001 var der
nogle canadiere der lavede en film til Toronto Film Festival med samme tema,
efter tusindvis af klager fra hele verden, blev de implicerede anklaget og
dømt for dyremishandling.

Det vil nok ikke ske i dette tilfælde, de kinesiske myndigheder er ligeglade
med menneskerettigheder, så der er nok ingen grund til at tro at de vil gøre
noget for et dyr

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Winther

Dato : 04-03-06 16:28

> [...]
> med kattekillinger, hvorefter de tramper dem ihjel med stilethæle.
>
> Gid Kina kunne lære at behandle dyr ordentligt.

Jeg mener det bruges til mennesker der tænder på den slags. En slags fetish
eller hvad det nu hedder. Det tænder åbenbart nogle mænd, derfor laves disse
film. Har før set det med vinbjergsnegle. Mange af de rigtig nasty film
bliver lavet i Kina.

Fra : Michael Brock

Dato : 04-03-06 19:18

Føj for S.... Sådan nogle "mennesker" er sq syge i hoved.....

Mic