Opkastfornemmelser
Fra : dktekno

Dato : 04-03-06 11:42

Nogle gange når jeg lægger mig til at sove, får jeg opkastfornemmelser der
gør at jeg brat vågner op lige før jeg falder i dyb søvn.

Hvorfor og hvad gør jeg?

Fra : LH

Dato : 04-03-06 13:50

Det gør du fordi du hele tiden fokusere SÅ meget på alle de sygdomme - inkl.
at kaste op - hele tiden. Hvad du gør: Som sagt til dig 117 gange. Få hjælp
til at få bearbejdet den angst der følger dig hele tiden.

Med venlig hilsen
LH

Fra : Helle

Dato : 04-03-06 19:13

> [...]
> Nogle gange når jeg lægger mig til at sove, får jeg opkastfornemmelser der
> gør at jeg brat vågner op lige før jeg falder i dyb søvn.

Det kan ske hvis du har spist fed eller usund mad lige inden du går i seng.

Tal med din læge om det..

Helle

Fra : michael

Dato : 04-03-06 19:53

Eller har drukket for meget...

/michael

Fra : kjeldsen

Dato : 04-03-06 22:40

> [...]
> Nogle gange når jeg lægger mig til at sove, får jeg opkastfornemmelser der
> gør at jeg brat vågner op lige før jeg falder i dyb søvn.

du er vel ved at brække dig over at du ikke har andet end dine sygdomme i
dit liv.Det du skal gøre er at komme til en psykolog og få bearbejdet din
mentale tilstand for jeg tror ikke den er for god.
Helt seriøst....du skal snart sørge for at slippe dine tvangstanker og
hypokonderi ellers går det galt med dig en dag.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-03-06 23:25

> [...]
> Helt seriøst....du skal snart sørge for at slippe dine tvangstanker og
> hypokonderi ellers går det galt med dig en dag.

Det er startet galt, og dktekno er syg indeni. Resten er bare symptomer.

Mvh Maria

Fra : Dan

Dato : 06-03-06 12:31

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> Nogle gange når jeg lægger mig til at sove, får jeg opkastfornemmelser der
> gør at jeg brat vågner op lige før jeg falder i dyb søvn.
>
> Hvorfor og hvad gør jeg?

Det er igen fugleinfluenza. Hold dig væk fra alt fjerkræ.

Fra : preben nielsen

Dato : 06-03-06 20:37

> [...]
> Nogle gange når jeg lægger mig til at sove, får jeg
> opkastfornemmelser der
> gør at jeg brat vågner op lige før jeg falder i dyb søvn.

Som andre foreslår.... en god psykolog måske ? og hold op med at
lede efter kropslige årsager til dine dårligdomme.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Odin

Dato : 06-03-06 21:21

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor og hvad gør jeg?

En hurtig scanning ned gennem gruppen viser at du siden nytår har haft 10 forskellige
sygdomme.
Uden at være læge kan med sikkerhed fastslå at problemet ligger i din hjerne.
Få den nu undersøgt inden det er for sent.

Odin

Fra : Odin

Dato : 06-03-06 21:36

> "dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

I et tidligere indlæg skriver du at du spiser Zoloft. En af de mere kendte
bivirkninger på dette produkt er netop kvalme og opkastfornemmelser.

Dette blot til almindelig info.

Odin

Fra : Ole Christiansen

Dato : 07-03-06 10:38

"Odin" <ORG_1485@yahoo.com.dk> skrev i en meddelelse

> I et tidligere indlæg skriver du at du spiser Zoloft. En af de mere kendte
> bivirkninger på dette produkt er netop kvalme og opkastfornemmelser.

> [...]

http://www.netpatient.dk/zoloft.htm

/Ole