Billeder af krydset kabler
Fra : Monty \(7000\)

Dato : 03-03-06 21:15

Jeg skal have lavet et krydset kable men ville høre om der var nogen der
kendte et sted på nettet hvor man kan se den rigtige rækkefølge og helst i
farver? Jeg har ledt men synes ikke jeg kan finde noget.

Monty

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-03-06 21:30

On Fri, 3 Mar 2006 21:15:19 +0100, "Monty \(7000\)"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg skal have lavet et krydset kable men ville høre om der var nogen der
> kendte et sted på nettet hvor man kan se den rigtige rækkefølge og helst i
> farver? Jeg har ledt men synes ikke jeg kan finde noget.

http://www.kabling.dk/kabling/kobber/kobapplikationer.htm
(Det krydsede kabel er lidt nede på siden)

-A

Fra : Max

Dato : 03-03-06 21:36

Hej Monty

> og helst i farver? Jeg har ledt men synes ikke jeg kan finde noget.

Hvis du kan læse farver, så er The Hardware Book en uudtømmelig
kilde til den salgs.

http://www.hardwarebook.net/cable/network/ethernet10basetcrossover.html

Mvh Max

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 03-03-06 23:30

Monty (7000) wrote:
> [...]
> der kendte et sted på nettet hvor man kan se den rigtige rækkefølge
> og helst i farver? Jeg har ledt men synes ikke jeg kan finde noget.

Google er din ven, jeg bruger .com og der var i første hug:
* http://www.incentre.net/incentre/frame/ethernet.html

/Cag

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-06 09:48