hvad kan jeg fange i nærheden af ebeltoft.~
Fra : bossy

Dato : 03-03-06 21:07

da jeg i forbindelse med noget job, skal bo 3 mdr. i nærheden af ebeltoft på
djursland.
(så vidt jeg har forstået er det i vigen vest for ebeltoft, jeg skla bo)

kunne det jo være rart at vide hvilken slags grej jeg skal slæbe med mig.

så hvis der nu var nogen med lidt lokal kendskab der kunne fortælle mig hvad
der er at fange et det område ville jeg blive glad.

er sådan instresseret i hvad der er at fange generelt , da jeg både flue,
mede og spinne fisker hvad enten det er i saltvand eller feskvand, så hvis
der er et par gode tip til et par moser/søer eller vandløb ville det også
være en god ting.

på forhånd tak

Bossy