Børn af Søren Kristian Jensen f. 11.6.1890~
Fra : Lars Christensen

Dato : 03-03-06 20:25

Er der nogen her på kanalen der har adgang til relevante Kb og kan finde
frem til børn af ovennævnte? Er Gerda Gilboe deriblandt?
VH Lars

Fra : Gert Krabsen

Dato : 03-03-06 21:23

Lars Christensen wrote:
> Er der nogen her på kanalen der har adgang til relevante Kb og kan finde
> frem til børn af ovennævnte? Er Gerda Gilboe deriblandt?
> VH Lars

Hvad hedder hans kone..

http://www.kvinfo.dk/side/170/bio/1317/

/Krabsen

Fra : Lars Christensen

Dato : 04-03-06 13:15

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder hans kone..
>
> http://www.kvinfo.dk/side/170/bio/1317/

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-06 14:32

Lars Christensen wrote:
> "Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Lars

Så vidt jeg kan skønne, kan der her være tale om personer hvoraf en er
nulevende (og så vil det vel være oplagt at spørge personen selv). Så
man bør nok udvise lidt diskretion om private og personlige oplysninger.

mvh
baertel