Mobil der kan kobles til Projektor
Fra : Jesper

Dato : 03-03-06 09:43

Hej med jer

Findes der en mobil man kan koble til en projektor med et koblingsstik ?

Fra : Dak

Dato : 03-03-06 11:48

Det kan vel alle de nymoderne tlf såsom en D600 som kan kobles til tv'et
både med billede og lyd.

Fra : Jesper

Dato : 03-03-06 14:55

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan vel alle de nymoderne tlf såsom en D600 som kan kobles til tv'et
> både med billede og lyd.

Ja til tv, jeg må lige undersøge om projektorerne har samme
indgangsmulighed.

Tak for svaret

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-06 16:35

Jesper wrote:

> Ja til tv, jeg må lige undersøge om projektorerne har samme
> indgangsmulighed.
>
> Tak for svaret

"Alle" projektorer har composite indgang (det enkelte gule stik), som
sandsynligvis er det en mobiltelefon kan sende ud og som mange tv kan
tage. Mange tv kan også tage s-video, scart-RGB, component, DVI, HDMI
osv., men for det første kan "alle" projektorer også tage alle disse
(undtagen scart-RGB), for det andet kan en mobiltelefon nok ikke sende
disse ud.

/David

Fra : $vend

Dato : 11-03-06 14:24

Du kan også se på noget Qtek, PocketPC-mobil, der findes meget add-on
software og hardware til disse smartphones.

/Svend

Fra : sharky

Dato : 03-03-06 17:29

> Findes der en mobil man kan koble til en projektor med et koblingsstik ?

Hvad vil du bruge det til ? Det er da elendig opløsning fra en mobil ?