Kat og hane som er bedste venner
Fra : Allan

Dato : 03-03-06 08:26

Her er lige et link til en sød film om et par gode venner.
På et sprog jeg ikke fatter, Men man kan jo skrue ned for lyden.

http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs

Og det er måske lidt dumt at holde kat på den måde, nu med al den snak om
fugleenfluenza. Men filmen er nu sød

Mvh Allan

Fra : Helle

Dato : 03-03-06 11:59

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=p7qb6brLIBs
>
> Og det er måske lidt dumt at holde kat på den måde, nu med al den snak om

Nåååeh hvor er den sød!

Mvh Helle

Fra : Allan

Dato : 03-03-06 22:11

Fra : Allan

Dato : 04-03-06 03:25

He Klasisk fejl
Jeg glemte at skrive noget
Men mon ikke Killingen er opdraget under kylinngen fra helt lille,
For at den slags kan lade sig gøre

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 03-03-06 19:04

Ej hvor er det en sød lille film :)
Jeg forstod kun et ord nemlig "Ninja" men hvordan det kommer ind i
sammenhængen, er mig en gåde *gg*

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Allan

Dato : 04-03-06 05:10

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4408850a$0$250$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ej hvor er det en sød lille film :)
> Jeg forstod kun et ord nemlig "Ninja" men hvordan det kommer ind i
> sammenhængen, er mig en gåde *gg*
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
Ja jeg syntes det med, Mon ikke katten har været under vingen fra
killing?

Mvh Allan