God advokat til forældremyndigheds sag i R~
Fra : Jacob

Dato : 03-03-06 07:32

Hej NG

Jeg er i den ulykkelige situation, at min kone og jeg går fra hinanden. Vi
har to tvillinger på 3 år som vi altid har haft den aftale om, at såfremt vi
gik fra hinanden, så var det mig der skulle have dem med. Vi har også været
enige til nu, men pludselig er hun vendt på en tallerken og vil have dem med
sig. Vi er ikke flyttet fra hinanden endnu, da aftalen er at hun skal finde
noget at bo i og jeg bliver i huset til det er solgt.

Jeg vil naturligvis helst undgå en forældremyndighedssag, men som tingene
står nu, ser den ud til at være uundgåelig. Vi taler meget dårligt sammen
pga. dette, da jeg naturligvis er meget skuffet og ked af det.

Jeg vil gerne have kontakt til en advokat, således at jeg i første omgang
kan få lidt vejledning i hvad jeg gør nu og i fremtiden, for at min sag står
stærkest.

Er der en af jer der har erfaring med en advokat i Randers eller Århus. Vi
bor i Randers.

Den fortvivlede tvillingefar

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 03-03-06 10:04

Måske foreningen "Far" kan være behjælpelig med at anbefale nogen? Det var
da et forsøg værd,

Held og lykke med det, håber I finder den bedste løsning for jeres børn..

/Pernille

Læs mere her:

www.foreningenfar.dk

Fra : Holst

Dato : 03-03-06 10:16

Lumholdt & Riber wrote:

> Held og lykke med det, håber I finder den bedste løsning for jeres børn..

Det gør de næppe.

Fra : Brian k

Dato : 03-03-06 15:47

Jacob wrote:
> Hej NG

snip

> Er der en af jer der har erfaring med en advokat i Randers eller
> Århus. Vi bor i Randers.
>
> Den fortvivlede tvillingefar

http://www.amdi.dk/default.asp?page=271

Er ret kompetent i disse sager.

Mvh
brian

Fra : Ulrich Valera

Dato : 03-03-06 19:51

"Jacob" <j@d.dk> wrote in message
> [...]
> været
> enige til nu, men pludselig er hun vendt på en tallerken og vil have

Jeg har lige selv været denne tur igennem! -

Har du tænkt på, at dine små børn muligvis vil have det bedst hos
moderen?

Hvis du opretholder det bedst mulige forhold til hende og ikke skælder
hende hæder og ære fra, kan det blive en meget god løsning for jer alle.

Hun ved udmærket godt, at du altid vil være en vigtig person for jeres
børn, og hvis du undgår krig og advokater, vil du have meget store
muligheder for en masse samvær med dem.
Måske endda flere muligheder, end du kan udnytte.

Det er svært lige nu, at abstrahere fra situationen, fordi der også er
en del negative følelser blandet ind i det hele, fx. såret
(mande)stolthed.

Tænk fremad!
Prøv ikke at reparere det opslidte forhold, men nøjes med at "ordne"
det, som nævnt ovenfor.

Du vil få en fantastisk frihed med børnesamvær, så meget du ønsker, og
skal ikke være hjemmegående forklæde-mand, mere end det passer dig selv.

Med tiden vil du få en ret god relation til din ex, som faktisk vil være
meget imødekommende overfor dig i mange situationer i fremtiden.

Ødelæg ikke det med advokater osv. nu -

Tænk på mulighederne - Snart vil du møde en ny ungmø, og hun vil også
tage meget tid for dig.

Så vil mit forslag forekomme dig ideelt!

Held og Lykke - og husk, at det også er godt, at være dig en gang
imellem!!

Ulrich Valera
Erfaren Ex

Fra : Brian k

Dato : 03-03-06 23:25

Ulrich Valera wrote:
> [...]
> tage meget tid for dig.
>
> Så vil mit forslag forekomme dig ideelt!
>
> Held og Lykke - og husk, at det også er godt, at være dig en gang

Hej

Sikke en gang idealistisk gang bræk.

Læs lige indlægget igen. Som du kan se så holder kvinden ikke engang sit ord
omkring hvor børnene skulle være hvis de gik fra hinanden. Hun er allerede
godt i gang med at "rive til sig".

Han kan med stor sansynlighed se frem til at kæmpe sig til et minimum af
samvær i statsamtet. Betale minimum 2100 kr om mdr i børnepenge - derudover
se en mor som trækker sine egne behov før børnenes. Og ve ham...hvis han
finder en ny kæreste - så skal du bare se!