afinstallere explore 7.0
Fra : Filip

Dato : 02-03-06 17:34

Hej

Jeg kom til at installere Iexplore 7.0 beta udgaven, men jeg er blevet lidt
træt den (for langsom m.m.) Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal komme af med
den igen og komme tilbage til 6.0 udgaven.

Hjælp søges

Filip

Fra : John

Dato : 02-03-06 17:40

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kom til at installere Iexplore 7.0 beta udgaven, men jeg er blevet
> lidt træt den (for langsom m.m.) Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal komme
> af med den igen og komme tilbage til 6.0 udgaven.

Kig i tilføj fjern programmer, sæt flueben i Vis opdateringer, og fjern
derefter IE7 på normal vis.

Mvh John

Fra : Filip

Dato : 02-03-06 23:13

> sæt flueben i Vis opdateringer

smart. Tak for det.

Filip

Fra : John

Dato : 02-03-06 23:26

"Filip" skrev i en meddelelse

> smart. Tak for det.

Velbekomme!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-03-06 17:42

Filip skrev:

>Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal komme af med den igen og komme tilbage
>til 6.0 udgaven.

Du skal bare afinstallere 7.0 igen

Uninstalling Internet Explorer 7 Beta 2 Preview

To uninstall Internet Explorer 7 Beta 2 Preview and return to Internet
Explorer 6 on Windows XP
# Click “Start,” and then click “Control Panel.”
# Click “Add or Remove Programs.”
# Check “Show Updates” at the top of the dialog box.
# Scroll down the list to “Windows XP – Software Updates,” select
“Internet Explorer 7 Beta 2Preview,” and then click "Change/Remove."

If "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview" does not exist, run
%windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. You need to have
"view hidden folders" enabled.

http://msdn.microsoft.com/ie/releasenotes/default.aspx

--
Ivan V. Klattrup