Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Adressefelt i IE er væk
Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-03-06 14:51

Hej derude,

På en pc med IE er adressefeltet "blevet væk". Der er sat flueben ud for
"adressefelt" i Vis => Værktøjslinier.
Hvor pokker kan den have "gemt" sig ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-03-06 15:15

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> posting:

>På en pc med IE er adressefeltet "blevet væk". Der er sat flueben ud for
>"adressefelt" i Vis => Værktøjslinier.

Måske har du fået trukket den væk. I min IE ser det ud som flg., når
man har trukket lidt for meget i sit adr.felt:
http://www.itu.dk/people/chr/temp/ie.png
Prøv at trække i de lodrette dimser, især hvis der er en ved
"Adresse" som vist på billede.

--
What is life, except excuse for death,

http://my.opera.com/community/customize/widgets/info/?id=3856

Fra : Torben Brøndum

Dato : 07-03-06 12:53

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk>

> [...]
> http://www.itu.dk/people/chr/temp/ie.png
> Prøv at trække i de lodrette dimser, især hvis der er en ved

Tak for svar - det var da bare det

Torben Brøndum