Hjælp til opsætning af VNC ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-03-06 16:31

Håber at det er den rigtige gruppe.
Er der nogen, som kan hjælpe mig til at lave en opsætning, hvor jeg kan få
VNC adgang "udefra" til min server herhjemme ?
Jeg har fast IP adresse og har en Linksys WRT54GS trådløs router stående.
Maskinen jeg ønsker forbindelse med, har også en fast "lokal" IP adresse.
VNC virker fint inden for hjemmets 4 vægge, men hvordan gør jeg hvis jeg
skal have forbindelse udefra ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 01-03-06 17:55

> Håber at det er den rigtige gruppe.
> Er der nogen, som kan hjælpe mig til at lave en opsætning, hvor jeg kan få
> VNC adgang "udefra" til min server herhjemme ?

Bjarne Duelund har en fin vejledning her:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/vnc/index.htm

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-03-06 10:35

Brian R. Jensen wrote:

> Bjarne Duelund har en fin vejledning her:
> http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/vnc/index.htm

Supeside.
Tak for linket, det må jeg lige nærlæse og afprøve.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-03-06 10:36

Per Beer Hansen wrote:

> Supeside.

Og der skulle selvfølgeligt have stået superside

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport