Hjælp til valg af stumper ?
Fra : Spamhater, grrrrrr

Dato : 01-03-06 11:26

Indrømmet, det er over 2 år siden jeg byggede 20 PC-er (forskellige),
og har ikke fulgt med siden, og er derfor totalt bagud. Tror at ligesom
et hundeår er 7år så må et PC-år være 10år

Hvad skal jeg købe af stumper til en monster PC som skal lave grafik i
Adobe og skal pakke RAR og konvertere video. Den skal ikke bruges til
spil. Den må gerne koste kr.15.000 u monitor. RAM'en skal være
hurtig, og den skal være støjsvag.

Mobo ?
CPU ?
CPU køler ?
RAM ?
Kabinet ?
PSU ?
Grafikkort ?
Harddiske ?
DVD/RW ?

Hvis I samtidig ved hvilken netshop som har den bedste pris, så skriv
lige dette også