Internet explorer er mystisk
Fra : Lauridsen

Dato : 28-02-06 21:06

Hej
Efter en geninstallation af Windows XP pro med alle opdateringer har jeg
fået et underligt problem. Jeg kan ikke scrolle i tidligere indtastede
hjemmesider og mine favoritter virker ikke.. Når jeg forsøger at tilgå
menuen med foretrukne går internet explorer ned..

Anyone?

/Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-03-06 11:17

Lauridsen skrev:

> [...]
> scrolle i tidligere indtastede hjemmesider og mine favoritter
> virker ikke.. Når jeg forsøger at tilgå menuen med foretrukne

Har du genstartet efter problemet er opstået?

Har du prøvet at tømme cachen?

Har du (haft) IE7 lagt ind?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lauridsen

Dato : 01-03-06 11:56

> Har du genstartet efter problemet er opstået?
Ja

> Har du prøvet at tømme cachen?
Ja

> Har du (haft) IE7 lagt ind?
Ja efter jeg fik problemet med 6'eren installerede jeg 7'eren i håb om at
det ville løse problemet. Det gjorde det ikke, men jeg fandt en løsning i at
bruge systemgendannelsen.

Mvh.
Lars