Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nye skatteprocenter
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 28-02-06 14:51

Hej

Er der er sted, hvor man kan se, hvad de nye skatteprocenter bliver, når vi
ikke skal betale amtsskat fra 1/1-07?
Jeg har fundet skatteprocenten for min kommune, men hvad kommer staten til
at rende med?

Mvh Claus

Fra : Poul Christensen

Dato : 28-02-06 18:23

"Claus Skaarup \(Arbejde\)" <skaarup75fjern@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> når vi ikke skal betale amtsskat fra 1/1-07?
> Jeg har fundet skatteprocenten for min kommune, men hvad kommer staten

udover et nyt sundhedsbidrag på 8 pct. af den skattepligtige indkomst er
der ingen ændringer.

mvh
poul christensen

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-03-06 16:28

Poul Christensen skrev:
> "Claus Skaarup \(Arbejde\)" <skaarup75fjern@yahoo.dk> wrote in

> udover et nyt sundhedsbidrag på 8 pct. af den skattepligtige indkomst er
> der ingen ændringer.

Det trækkes vel fra et andet sted i skattesystemet?

Fra : Poul Christensen

Dato : 01-03-06 20:13

Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.invalid> wrote in

> Det trækkes vel fra et andet sted i skattesystemet?

Næh

mvh
Poul Christensen

Fra : KT

Dato : 01-03-06 17:24

De nye kommuner træder først i funktion 2007 - og skatteprocenterne er nok
ikke tilrettelagt i detaljer så langt frem.
Budgettet bliver normalt lagt hen over sommer/efteråret året før - dvs.
senere i 2006.

Knud

"Claus Skaarup (Arbejde)" <skaarup75fjern@yafterhoo.dk> skrev i en
meddelelse news:44045552$0$47008$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...