Faste før bedøvelse ?
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-02-06 19:39

Hej

Lige på falderebet..håber nogle når at svare )

Mine to killinger skal neutraliseres imorgen tidlig, jeg mener da at de skal
faste fra midnat ... er det korrekt, eller??

har godt nok to gamle katte som hat været turen igennem, men jeg kan lige
pludselig ikke huske det...dumt at jeg ikke tænkte på det noget før..

tak for svaret ,,,

hilsen Majbritt

Fra : Tina M.

Dato : 27-02-06 19:40

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har godt nok to gamle katte som hat været turen igennem, men jeg kan lige
> pludselig ikke huske det...dumt at jeg ikke tænkte på det noget før..

Hej Majbritt

De skal faste fra sengetid - de må gerne få vand.

Held og lykke med morgendagen.

Mvh

Tina

Fra : LH

Dato : 27-02-06 19:42

Jo de skal være fastende..........

Med venlig hilsen

LH.

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 27-02-06 19:56

Hej igen

Pu-ha...tænkte det nok..

tak skal i have..

hilsen Majbritt

Fra : Leyna

Dato : 27-02-06 22:57

On Mon, 27 Feb 2006 19:38:56 +0100, "Majbritt Hågensen"
<maajer@oncable.dk> wrote:

>Mine to killinger skal neutraliseres imorgen tidlig, jeg mener da at de skal
>faste fra midnat ... er det korrekt, eller??

Det er absolut det bedste. Ingen af mine katte har været fastende da
de blev neutraliseret. Ikke fordi jeg ikke ville, men simpelthen fordi
de har været ude at rende (og tiden ved dyrlægen var betinget af, at
kræene kom hjem), og derfor havde jeg ingen kontrol med hvad de havde
indtaget. Det er bestemt ikke optimalt for dyrene, for de kaster op af
narkosen, og udover faren ved sådan en opkastning, så er det osse
temmelig ulækkert.

De har dog klaret det alle 3, men kunne jeg komme til at faste mine
dyr før sådan en omgang, så ville jeg helt bestemt gøre det.
Held og lykke i morgen tidlig!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Sune Christesen

Dato : 28-02-06 09:45

> [...]
>
> har godt nok to gamle katte som hat været turen igennem, men jeg kan
> lige pludselig ikke huske det...dumt at jeg ikke tænkte på det noget
Held og lykke, har lige afleveret vores to for en time siden til samme omgang
:)
Vores lod vi faste fra i går aftes ved 8 tiden.
Sune