Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Fradrag ved at flytte efter ledige job?
Fra : anders

Dato : 27-02-06 18:37

Hej

Jeg overhørte en samtale for et par dage siden, hvor der var en der påstod
at det kunne lade sig gøre afå en eller anden form for fradrag eller
skattefordel ved at flytte et sted hen i lanet hvor der er mangel på den
type arbejdskraft man er uddannet til.

Er der nogen der kender noget til sådan en regel, eller er det bare en and?

Mvh
Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-02-06 23:51

In article <440338b4$0$15789$14726298@news.sunsite.dk>, anders wrote:
> [...]
> type arbejdskraft man er uddannet til.
>
> Er der nogen der kender noget til sådan en regel, eller er det bare en and?

Spørg på AF. Jeg mener også der er noget om det. Kræver der ikke er
arbejde i lokalområdet.