Husk Akvariedag Nordsjælland næste weekend
Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 27-02-06 18:18

Hejsa

Ville bare lige minde jer om akvadagen i nordsjælland. Det koster intet at
komme ind. Der er en auktion hvor man selv kan tage sit yngel,planter eller
brugte udstyr (skal virke selvfølgelig) med og sælge. Et foredrag om planter
og lidt akvarier at kigge på. Dagen starter 10.30-15.00, dog skal ting til
auktionen indleveres imellem 09.00 og 10.30. Vel mødt :)
Se mere på www.akvadag.dk

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr
Kontaktpersonen for akvadagen

Fra : Andreas Jensen

Dato : 01-03-06 17:39

Jamen - hvor afholdes arrangementet ??

Det står måske på akvadag.dk etellerandet sted, men det er ikke særligt
tydeligt.

M.v.h.
Andreas Jensen

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 01-03-06 18:30

Heh oops det er mig der har lavet siden så det er jo lidt små pinligt. Der
er 2 steder det står. Enten under HVordan kommer jeg derhen eller under
plakat. Adressen er Byvejen 14 , 2990 Nivå. Super nemt at komme til både med
bil og med tog/bus.

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

"Andreas Jensen" <ccc2500_skal_fjernes@vip.cybercity.dk> skrev i en