Uro i ben
Fra : Anders

Dato : 27-02-06 13:21

Hej NG.

Jeg har lige nogle spørgsmål mht. noget uro i mine ben.

Jegh ar ofte om aftenen uro i benene, men det kan også (sjældent) være andre
tidspunkter på dagen - f.eks. lige nu har jeg voldsomt uro i venstre ben -
omkring knæet.

Jeg får Cipramil (SSRI - Lykkepiller 20mg) og mindes at have hørt noget med
at det kan gøre et eller andet med nerverne, så de ikk helt er sig selv.
(Det kilder helt vildt, og jeg kan ikke sove om natten for det)

For ikke længe siden oplevede jeg også at have en slags uro i panden - lige
over næsen (Der hvor der ikke er øjenbryn) og så lidt længere op.

Er der nogen der har en anden forklaring på det, end at det måske er
Cipramil'en? Og er der en løsning udover at stoppe med Cipramil?

Mange tak og mvh,

Anders

Fra : Louise K..

Dato : 09-03-06 20:30

jeg ville gå en tur forbi lægen først. Men ellers kan magnesium hjælpe
dig.. eller andre håndkøbs mediciner...

"Anders" <junk@thenetr.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
i>
> [...]
>
> Er der nogen der har en anden forklaring på det, end at det måske er
> Cipramil'en? Og er der en løsning udover at stoppe med Cipramil?

Add Emotion Icons to Your Email-Click Here