Tydningshjælp
Fra : Finn Rune Jensen

Dato : 26-02-06 20:37

Har lagt en fil ind på dk.binaer.historie med en Johan's dåb fra Fredericia
Michaelis kirkrbog - er der en som kan hjælpe mig med farens efternavn?

På forhånd tak

Finn Rune Jensen

www.finnrune.dk

Fra : Inger Buchard

Dato : 26-02-06 21:12

Giver du ikke lige oplysningerne om AO opslagsnummer - jeg ville gerne læse
teksten i sammenhæng.

Fra : Finn Rune Jensen

Dato : 26-02-06 21:58

Hej Inger

K03-58-A som må være opslag 176

Med venlig hilsen

Finn Rune Jensen

www.finnrune.dk

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:44020b5f$0$27518$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Finn Rune Jensen

Dato : 26-02-06 22:20

Ups

Det er Fredericia Mihaelis 1708-1763 K03-58-A som må være opslag nr. 176, år
1742

Fra : Inger Buchard

Dato : 26-02-06 23:19

Manden bruger forskellige K'er, men jeg er ret sikker på iähler eller
iöhler; mest oplagt altså Kiöhler - med et skævt øje til FT 1801 i området.

Inger