Kan en mor rejse udenlands uden min viden?
Fra : René Hansen

Dato : 26-02-06 19:30

Hej forældre.

Jeg er desværre for anden gang nu igang med statsamtet vedr vores søn på
lidt over 3 år.
Mor har forældre myndigheden. Jeg afskrev den frivilligt da Jeg tidligere
har smidt 25.000kr efter en advokat som intet kunne stille op i henhold til
at sikre undertegnede forældre myndigheden.
Lad det være skrevet med det samme mit ønske var vi bibeholdt den
fællesforældre myndighed men det ønsker mor ikke.

Nu har Jeg mor mistænkt for at rejse til udlandet uden min viden.

Kan hun det uden Jeg er med inde over?

Jeg har en igangværende sag kørende med SA hvor min søn er ved at blive kørt
ind til weekend ordning her i huset med mig.

håber på svar

René Hansen

Fra : Sabina H.

Dato : 26-02-06 20:58

René Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg har en igangværende sag kørende med SA hvor min søn er ved at
> blive kørt ind til weekend ordning her i huset med mig.

når hun har forældermyndigheden kan hun godt....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk