Taletidskort i USA
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 19:10

Hej

Jeg skal sammen med familien til USA på ferie, og vil i den forbindelse
gerne kunne kommunikere med dem hvis vi laver forskellige ting. Det er
primært i det tæt befolkede område Boston, NYC, Philiadelphia og Washington
vi skal være i. Er der nogen der kender til taletidskort og evt kan anbefale
nogle billige udbydere. Man køber vel bare simkortene i diverse kiosker,
ligesom herhjemme...? Jeg er opmærksom på at de bruger flere andre net end
herhjemme, men vores telefoner understøtter GSM1900, så de udbydere der
bruger det kan vi godt bruge

tak.'

/Hest

Fra : 6400 - Anders

Dato : 26-02-06 19:23

Du skal have fat i et par taletidskort, som du også er inde på i dit indlæg.

Husk at få en adaptor med, til telefonen, de bruger jo 110v. over there...

/A

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-06 19:46

Har heldigvis en adapter der kan klare 110V - 60Hz og adapterstikket ligger
parat, men ellers tak for omtanken...

Fra : 6400 - Anders

Dato : 26-02-06 19:52

Velbekomme !

Du kan jo prøve at søge lidt på nettet - evt. via Google.
Taletidskort hedder prepaycard....

God tur

/A

Fra : Paw P Larsen

Dato : 26-02-06 20:15

6400 - Anders wrote:
> Husk at få en adaptor med, til telefonen, de bruger jo 110v. over there...

Nogle af Nokias strømforsyninger kører 100-240V. Jeg har bl.a.
ACP-8E og ACP-12E, som begge kan det. Den ene af dem lå i æsken
til min 7210 for tre år siden. Den typiske strømforsyning ACP-7E
kører kun 220V (leveret med både gamle og nye, bl.a. 5110, 6110,
6150, 7110, 6020 og 3230)

Fra : Rasmussen

Dato : 26-02-06 22:17

Se her:

http://www.prepaidgsm.net/en/usa.html

Siden indeholder priser på taletidskort samt dækning.

Mvh
Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-06 08:24

Takker, det var lige det jeg skulle bruge...