Asrock Dual S2 939 / Zalmann cpu køler
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 25-02-06 15:20

Hej

Har dette Mb med en AMD 64 3700+ (boxed = AMD køler)

Køre super godt, OC fint til 2,4 Ghz, men vil prøve med en anden cpu
køler.
Det kniber med at AMD køleren kan følge med.

Har set denne Zalmann CNPS7700-CU skulle passe til MB med socket 939.

Men kan ikke finde mit MB på deres liste over "godkendte" MB's

Har nogen denne køler kørende på et Asrock Dual s2 939

Og hvis lad mig høre om jeres erfaringer med den. montering, køling osv

mvh Johnny haugaard

Fra : Johnny Haugaard

Dato : 25-02-06 15:23

Eller har i et andet/bedre bud på en køler, så vil jeg også gerne høre dette

mvh Johnny

Fra : Jakob M

Dato : 25-02-06 20:11

"Johnny Haugaard" <haugaard@hashoj-net.dk> skrev i en meddelelse
> Eller har i et andet/bedre bud på en køler, så vil jeg også gerne høre
> dette

Scythe Ninja passer med lidt saven på dit bundkort og køler suværent.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?id=152223&bedom=true&bedomkodeid=90013
http://www.silentpcreview.com/article251-page1.html
http://www.silentpcreview.com/article30-page1.html

Mvh
Jakob

Fra : co@ch [4130]

Dato : 26-02-06 15:16

"Johnny Haugaard" <haugaard@hashoj-net.dk> skrev i en meddelelse
> Eller har i et andet/bedre bud på en køler, så vil jeg også gerne høre
> dette
>
> mvh Johnny

Jeg har selv et Asrock board, dog ikke det samme.
Det står heller ikke i compatible listen, men jeg har nu valgt Zalman
CNPS9500 LED.
http://www.zalman.co.kr/product/cooler/9500_LED_754_eng.html

Test:
http://www.techpowerup.com/reviews/Zalman/CNPS-9500LED

Hold øje med om den kan sidde der for rammene, om der er nok plads op til
PSU'en og "vigtigt" den har bedst af at have en blæser siddende i bagpladen
som vist på tegningen.

Den vejer det halve af 7700'eren og støjer en del mindre.
Jeg er kanon tilfreds med min.

Mvh
Bri@n