Hvilke spil ligger der på Nokia 6280?
Fra : LarsJ

Dato : 25-02-06 14:30

Min nevø har købt en Nokia 6280 (3-abonnement) hos DanTalk. I
forretningen fik han at vide, at der ikke fulgte nogle spil med, da 3
havde fjernet dem. Årsagen skulle værem, at 3 ville tvinge kunderne til
at leje/købe de samme spil hos 3.

Lyder lidt bondefangeragtigt i mine ører. Nå men knægten vil gerne have
originalspillene lagt ind. Nogen der ved hvad det er for nogle og hvor
man evt. kan købe dem (gerne online)?

Har kigget på Nokia.dk, men kan ikke finde oplysningerne, heller ikke i
brugsanvisningen.

pft

Lars

Fra : Jesper

Dato : 03-03-06 23:56

On Sat, 25 Feb 2006 14:29:44 +0100, LarsJ wrote:

> [...]
> man evt. kan købe dem (gerne online)?
>
> Har kigget på Nokia.dk, men kan ikke finde oplysningerne, heller ikke i

3D-Rally, Snake (også i en 3D udgave) samt Golf.

Hvis 3 virkelig har slettet spillene med den begrundelse du nævner, er
det mere end klamt. De følger gratis med fra Nokia. Ved ikke lige hvor de
kan købes...

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 05-04-06 22:02

Jesper <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis 3 virkelig har slettet spillene med den begrundelse du nævner, er
> det mere end klamt. De følger gratis med fra Nokia. Ved ikke lige hvor de

Det har de. Jeg købte en 6280 i går, også fra DanTalk, og jeg blev ærlig
talt lidt skuffet over, at spillene manglede, for jeg havde helt glædet
mig til et forhåbentligt nostalgisk gensyn med Snake.

Men jeg er også mere end interesseret i, hvor de kan hentes.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 08-04-06 19:02

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> Men jeg er også mere end interesseret i, hvor de kan hentes.

Søg, og du skal finde!

Har fundet følgende steder: http://www.zedge.net/ og
http://www.iphone-forum.org/
Begge kræver registrering, men så er der også en del at hente (specielt
på iphone-forum.

For mange spil til telefonen:
http://www.iphone-forum.org/showthread.php?t=95956
Snake: http://www.iphone-forum.org/showthread.php?t=100169