Tilmeldingsfunktion i asp (nybegynder)
Fra : Mads Nielsen

Dato : 25-02-06 11:35

Hej..

Jeg har hørt at man skal bruge asp-koder for at lave en
tilmeldingsfunktion.. Sagen er den at jeg vil lave en side hvor
man bla. kan tilmelde sig et kursus o.lign. men da jeg ikke er
den helt store ekspert i koder, mangler jeg hjælp. Hvis nogen
kender til en sådan skabelon, ville det være fint..

MVH
Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tom Jensen

Dato : 25-02-06 15:38

Mads Nielsen skrev:
> [...]
> den helt store ekspert i koder, mangler jeg hjælp. Hvis nogen
> kender til en sådan skabelon, ville det være fint..

http://www.ffforening.dk kan du se en tilmelding til arrangementer
og på http://www.ffsoft.dk/eksempler.asp kan du hente kode, brugs
anvisning og installationsvejledning.

Med venlig hilsen