K750i softwareopdatering ??
Fra : Peter

Dato : 24-02-06 18:29

Hej.

Jeg har lige forsøgt at opdatere min K750i, da jeg har læst at der er en ny
software....
Men af en eller anden grund siger update service at jeg allerede har den
nyeste, og det forstår jeg ikke....

Jeg har R1AA008, og den nyeste skulle være R1NO35....

Jeg vælger danmark, er det det der er galt ??

Mvh.
Peter

Fra : Rene E Jensen

Dato : 25-02-06 00:21

Så vid jeg ved er den nyeste nu R1AA008
i hvertfald den jeg fik da jeg opdaterede først i januar og havde nemlig
RiNO35 før det ..

så tror ikk du gør noget galt der er bare ingen nyere ..

Mvh Rene...
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
Skulle være den nyeste ifølge dette link..

Fra : Peter

Dato : 25-02-06 09:28

Hej.
Tak for dit svar....

> så tror ikk du gør noget galt der er bare ingen nyere ..

Ok, så er det jo nok derfor at jeg ikke kan finde ud af det....
Jeg havde bare fået den opfattelse at R1NO35 var nyere end R1AA008.

Men det er da også lidt svært at gennemskue de versionsnumre......

Mvh.
Peter