Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
4% eller 5%
Fra : Jan

Dato : 24-02-06 11:50

Hej.
Vi står og skal til at optage lån her til sommer. Kurserne falder pt. på 4%
obl. lån så mit sprøgsmål er.
Hvad kan bedst betale sig hvis man vil satse på senere at renter stiger og
lave en konvertering op. Et 4% obl.lån til omkring kurs 94 eller 5% obl. lån
tæt på kurs 99-100.

Jeg aner ikke hvordan det med kurserne og indfrielser hænger sammen hvis man
f.eks senere konverter til en højere rente

/Jan

Fra : Jan

Dato : 24-02-06 11:56

Glemte at skrive at vi skal have et realkredit lån på 1.500.000,- til nyt
hus