Gulp, dur det?
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 24-02-06 09:46

For nylig så jeg at etellerandet fiskeblad på forsiden lokkede med en test
af det højt profilerede kunstagn GULP. Desværre fik jeg aldrig fat i bladet.
Nogen her, der kan angive bladets navn plus evt. highlights fra artiklen?

Jeg har til fruens bekymring reserveret en skuffe i køleskabet som
gulp-lager, man kan aldrig være for sikker . . . men jeg har ved gud aldrig
fanget nogetsomhelst på det. Nogen her, der har positive erfaringer med gulp
anvendt i saltvand?

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : mlt

Dato : 24-02-06 17:32

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> wrote in message
> [...]
aldrig
> fanget nogetsomhelst på det. Nogen her, der har positive erfaringer med

Hej Torben.
Jeg ved ikke noget om Gulp, ej heller om BT eller fruens bekymringer(som jeg
overhovedet ikke forstår...), men er ret imponeret over din fine "flyvefisk"
i din signatur

¸.·´¯)
)><((((º> ´\
\ 8________
|_________/

Men den ville være lige i øjet hvis du gav den lidt mere line og fik fisken
under "vandlinjen"... Bare en opfordring fra en beundrer til den kreative

Mvh Michael

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-02-06 00:01

Hejza.
Gulp virker - men "outfishes natural bait" det er nok liiiiiiiige at stramme
den.
Det virker uendeligt meget bedre end den bare krog, men ikke så godt som
naturlig agn - det er min mening.
Jeg har det altid med, når jeg er ude. jeg fisker gerne med forfang med 2
eller 3 kroge og mixer agnen. jeg har oplevet dage, hvor jeg fangede på
naturlig agn, men intet på gulp - har aldrig oplevet det omvendte. Andre
dage er det 50/50. Gulp er et godt supplement og kan bruges alene i en
snæver vending - that's it.

Jesper

Fra : 7c

Dato : 27-02-06 22:19

"Jesper Hansen" <NOSPAMbordum.hansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> naturlig agn, men intet på gulp - har aldrig oplevet det omvendte. Andre
> dage er det 50/50. Gulp er et godt supplement og kan bruges alene i en

_____

Vi har testet det engang, hvor vi fiskede samme sted - på samme måde - samme
tid...kort sagt alt var ens. Min makker brugte levende børsteorm og jeg
brugte gulp-børsteorm.
Resultat: han fangede ca. 50% mere end jeg gjorde. Om det siger mere om Gulp
end mine fiskeevner skal jeg ikke bedømme

Vh.

Søren C.
www.detgulerev.dk