Stellar
Fra : Bjarne B. Jørgensen

Dato : 23-02-06 20:38

Er der nogen der ved hvad der er blevet af Kontorprogrammet "Stellar", jeg
fik lovning på et program i januar mdr.
men har ikke set noget til det i nu.??

MVH Bjarne

Fra : Per H

Dato : 23-02-06 23:28

On Thu, 23 Feb 2006 20:37:31 +0100, "Bjarne B. Jørgensen"
<bjarnebo@webspeed.dk> skrev:

>Er der nogen der ved hvad der er blevet af Kontorprogrammet "Stellar", jeg
>fik lovning på et program i januar mdr.
>men har ikke set noget til det i nu.??

jeg mener da at det stadig kører http://www.stellar.dk/

jeg benytter det selv.

Vh Per

Fra : Bjarne B. Jørgensen

Dato : 25-02-06 22:28

Jeg har kørt med v. 4.2 som prøve hvor jeg så tog backup af det jeg kørte,
men så gik min harddisk ned og
programmet var væk, jeg troede så at jeg kunne genskabe med det nye program
som jeg kan prøve i 45 dage den
backup-fil så jeg kunne få de oplysninger frem igen, men det virker ikke i
prøveprogrammet. Er der nogen der har
en god ide!!!
¨På forhånd tak
BBJ