Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Sommerjob?
Fra : Christian Madsen

Dato : 22-02-06 16:37

Kære NG!

Jeg er ikke klar over om dette er det rette sted at skrive ind, men nu
forsøger jeg mig alligevel. Hvad har en studerende af muligheder for
sommerjob, hvor der ikke kræves oplæring (da de fleste steder jo ikke vil
ansætte en der skal oplæres, blot for sommer perioden, juni - september?)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-02-06 21:25

Den 22-02-06 16.36 skrev Christian Madsen følgende:

> [...]
> ansætte en der skal oplæres, blot for sommer perioden, juni - september?)

Avisomdeling. Hvis du bor i hovedstadsområdet, kan det give en ganske
pæn løn.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 22-02-06 23:22

On Wed, 22 Feb 2006 16:36:44 +0100, "Christian Madsen" <svar@venligsther.dk>
wrote:

> [...]
>ansætte en der skal oplæres, blot for sommer perioden, juni - september?)

Prøv at kontakte et eller flere vikarbureauer for at høre om mulighederne.

Temp-Team, Adecco, Manpower for at nævne nogle af de landsdækkende.

Jeg har en bekendt der arbejder i et af ovenstående, og de benytter ofte
studerende som vikarer til eksempelvis lager, produktion mm.

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 04-03-06 10:16

Hvis man har stort kørekort er der mange distributører der mangler i
sommerferien, og det er sgu okay penge, jeg tænker mest på Arla, Coop etc.